1000+ originálnych kúskov100 dní zadarmo vrátenie tovaruPoštovné zadarmo!

Služby

radosť z nákupu

férový a priateľský prístup

spokojnosť a 100 dní na vrátenie tovaru

Poštovné a doprava

Spôsoby platby

Záruka a reklamácie

Aké sú spôsoby doručenia a koľko zaplatím za poštovné?

Poštovné na Slovensko

Poštou 2. triedou po prihlásení do 2 prac. dní zadarmo
Poštou 2. triedou nad 35 € do 2 prac. dní zadarmo
Poštou 2. triedou do 2 prac. dní 1 €
Poštou 1. triedou do 1 prac. dňa 1,99 €
Kuriérom UPS do 1 prac. dňa 2,99 €
Večerné doručenie kuriérom v Bratislave 1 deň (17:00 až 21:00) 2,99 €
Sobotné doručenie kuriérom UPS* sobota 6,99 €
Balíkomat 1 deň 2,99 €
Osobný odber v Košiciach Po - Pi zadarmo
Poplatok za platbu na dobierku   1 €

*Sobotné doručenie kuriérom UPS je možné v týchto vybraných mestách.


Poštovné do Čiech

Kuriérom UPS nad 999 Kč 1-2 prac. dni zadarmo
Kuriérom UPS 1-2 prac. dni 69 Kč
Osobný odber - Zásielkovňa 1-2 prac. dni 49 Kč
Večerné doručenie kuriérom v Prahe 2 prac. dni 99 Kč
Večerné doručenie kuriérom v Ostrave 2 prac. dni 99 Kč
Večerné doručenie kuriérom v Brne 2 prac. dni 99 Kč
Poštomat 24/7 1-2 prac. dni 99 Kč
Poplatok za platbu na dobierku   39 Kč


Môžem sledovať, kde sa nachádza môj balík?

Aktuálny stav zásielok poslaných Slovenskou poštou je možné sledovať na stránke www.posta.sk a zásielky poslané kuriérom UPS na stránke www.ups.sk.

Sú poplatky za doručenie konečné?

Áno, všetky uvedené ceny za prepravu sú konečné a neúčtujeme si žiadne ďalšie poplatky za poštovné ani balné.

Môžem poslať balík aj na inú adresu?

Áno, pri vypĺňaní údajov stačí zvoliť "Odoslať na inú adresu doručenia" a vyplniť poštové údaje.

Doručujete objednávky aj do zahraničia?

Áno, momentálne doručujeme do všetkých krajín Európskej únie. Stačí si vybrať zo zoznamu krajín.

Môžem poslať objednávku zo Slovenska aj na zahraničnú adresu?

Áno, pri vypĺňaní údajov stačí vyplniť poštové údaje a vybrať inú krajinu doručenia.

Môžem poslať tovar niekomu ako darček?

Áno, pri vypĺňaní údajov stačí zaškrtnúť možnosť "Odoslať ako darček". Do objednávky nebude pribalená faktúra. Darčeková objednávka sa nedá odoslať na dobierku.

Ako môžem zaplatiť za tovar?

Objednávky možete zaplatiť na dobierku, prevodom na účet, platobnou kartou alebo cez PayPal.

Aké je číslo vášho bankového účtu?

Účet pre platby v EUR

Peňažný ústav: Fio banka, a.s.
Číslo účtu: 2100261100/8330
IBAN: SK09 8330 0000 0021 0026 1100
SWIFT: FIOZSKBAXXX

 

Účet pre platby v Kč

Peňažný ústav: Fio banka, a.s.
Číslo účtu: 2100261100/2010
IBAN: CZ95 2010 0000 0021 0026 1100
SWIFT: FIOBCZPPXXX

Platby, prosím, uhrádzajte na účet až po tom, ako vám oznámime konkrétne detaily o platbe k vašej objednávke. Ďakujeme.


Aké je vaše PayPal konto?

PayPal konto:  paypal@innocentstore.com

Pri platbe cez PayPal posielame zásielky iba na adresy s overeným PayPal účtom.

PayPal konto neslúži ako e-mail na komunikáciu. Platby, prosím, uhrádzajte na PayPal konto až po tom, ako vám oznámime konkrétne detaily o platbe k vašej objednávke. Ďakujeme.


Aká je bezpečnosť pri platení?

Platby platobnou kartou prebiehajú cez zabezpečené rozhranie certifikovanej spoločnosti GPWebPay chránené technológiou 3-D Secure. Technológia 3-D Secure je vyvinutá a podporovaná kartovými spoločnosťami VISA (Verified by VISA) a MasterCard (MasterCard Secure Code). Platby cez PayPal prebiehajú medzi zabezpečnými kontami na stránke PayPal (Secure Payments by PayPal). Nespracúvame žiadne údaje o vašej platobnej karte.


Akú mám garanciu vrátenia peňazí?

Nepoužitý a nepoškodený tovar môžete bezplatne vrátiť do 100 dní a peniaze vám vrátime v plnej výške.

Ako si môžem uplatniť zľavový kupón a na ktoré produkty sa vzťahuje?

Kupóny na zľavu si môžete uplatniť vložením kupónu na zľavu v košíku pred dokončením objednávky. Zľavy sa nevzťahujú na vybraný sortiment značiek Apple, GoPro, Harman Kardon, Jawbone, JBL, Michael Kors, Misfit, iHealth, WeSC, Withings a iný vybraný tovar podľa typu kupónu.

Všeobecné obchodné podmienky a reklamačný poriadok

Na tovar zakúpený v našom internetovom obchode sa vzťahujú Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok.


Akú mám záruku na tovar?

Na tovar zakúpený v našom internetovom obchode sa vzťahuje záruka 24 mesiacov, pokiaľ nie je záruka predĺžená.


Ako a dokedy môžem vymeniť zakúpený tovar?

Ak nie ste 100% spokojný so zakúpeným tovarom, nepoužitý tovar môžete vrátiť až 100 dní od dátumu zakúpenia tovaru a my vám ho zameníme za iný. V prípade rozdielnych cien tovarov bude vystavená faktúra na vzniknutý cenový rozdiel. Výmena tovaru podlieha Všeobecným obchodným podmienkam a Reklamačnému poriadku. Tovar je nutné vrátiť nepoužitý, v pôvodnom stave, v pôvodnom obale, s kompletným priloženým príslušenstvom, ak bol k nemu dodaný. Pošlite nám ho s kópiou faktúry v pevnom obale, aby sa pri doručení nepoškodil, na adresu:

Innocent Store, s.r.o.
Alvinczyho 18
040 01 Košice
Slovenská republika

Zásielky nám, prosím, neposielajte na dobierku. Reklamácie, výmeny aj vrátenie tovaru môžme riešiť až po prijatí tovaru a riadnom začatí reklamačného konania. Tovar bude po prijatí skontrolovaný a reklamačné konanie bude vyriešené obvykle do 15 pracovných dní.

Ako môžem vrátiť zakúpený tovar?

Ak nie ste na 100% spokojný so zakúpeným tovarom, nepoužitý tovar môžete vrátiť až 100 dní od jeho zakúpenia bez udania dôvodu a peniaze vám vrátime v plnej výške späť. Vrátenie tovaru podlieha Všeobecným obchodným podmienkam a Reklamačnému poriadku. Tovar je nutné vrátiť nepoužitý, v pôvodnom stave, v pôvodnom obale, s kompletným priloženým príslušenstvom, ak bol k nemu dodaný. Pošlite nám ho s Formulárom na odstúpenie od zmluvy alebo kópiou faktúry a v pevnom obale, aby sa pri doručení nepoškodil, na adresu:

Innocent Store, s.r.o.
Alvinczyho 18
040 01 Košice
Slovenská republika

Zásielky nám, prosím, neposielajte na dobierku. Reklamácie, výmeny aj vrátenie tovaru môžme riešiť až po prijatí tovaru a riadnom začatí reklamačného konania. Tovar bude po prijatí skontrolovaný a peniaze budú vrátené bankovým prevodom na účet, kreditom na platobnú kartu alebo na PayPal. Pri vrátení platby poštovým šekom na meno znáša adresát náklady na vrátenie peňazí vo výške 3 €.

Postup pri reklamácii, výmene a vrátení tovaru

Na tovar zakúpený v našom internetovom obchode sa vzťahujú Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok. Každý tovar pred odoslaním vizuálne skontrolujeme. Poškodenie alebo nekompletnosť zásielky nám oznámte čo najskôr po doručení.

Každú reklamáciu, prosím, oznámte na zákazníckej podpore e-mailom na adrese ahoj@innocentstore.sk alebo zavolajte na naše telefónne číslo +421 948 660 160.

Pri reklamovaní tovaru je nutné závadu zdokumentovať. Popis a fotky závady nám pošlite na ahoj@innocentstore.sk. Aby sa predišlo poškodeniu pri doručení, tovar dostatočne zabaľte. Pošlite nám ho s Reklamačným protokolom spolu s kópiou faktúry nám ho pošlite na adresu:

Innocent Store, s.r.o.
Alvinczyho 18
040 01 Košice
Slovenská republika

Zásielky nám, prosím, neposielajte na dobierku. Reklamácie, výmeny aj vrátenie tovaru môžme riešiť až po prijatí tovaru a riadnom začatí reklamačného konania. Tovar bude po prijatí skontrolovaný a reklamačné konanie bude vyriešené obvykle do 15 pracovných dní. Priebeh reklamácie môžete sledovať vo svojom konte v záložke Reklamácie. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Odstúpenie od zmluvy

Presný postup a podmienky odstúpenia od zmluvy nájdete v sekcii Odsúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru.

Poskytujete aj pozáručnú opravu a výmenu tovaru?

Áno, informujte sa e-mailom na ahoj@innocentstore.sk alebo na telefónnom čísle +421 948 660 160.