Služby

radosť z nákupu

férový a priateľský prístup

spokojnosť a 100 dní na vrátenie tovaru
Ako môžem zaplatiť za tovar?
Objednávky možete zaplatiť na dobierku, prevodom na účet, platobnou kartou alebo cez PayPal.
Aké je číslo vášho bankového účtu?
Účet pre platby v EUR |
||
Názov príjemcu: | Innocent Store, s.r.o. | |
Peňažný ústav: | Fio banka, a.s. | |
Číslo účtu: | 2100261100/8330 | |
IBAN: | SK09 8330 0000 0021 0026 1100 | |
SWIFT: | FIOZSKBAXXX |
Účet pre platby v Kč |
||
Názov príjemcu: | Innocent Store, s.r.o. | |
Peňažný ústav: | Fio banka, a.s. | |
Číslo účtu: | 2100261100/2010 | |
IBAN: | CZ95 2010 0000 0021 0026 1100 | |
SWIFT: | FIOBCZPPXXX |
Platby, prosím, uhrádzajte na účet až po tom, ako vám oznámime konkrétne detaily o platbe k vašej objednávke. Ďakujeme.
Aké je naše PayPal konto?
PayPal konto: | paypal@innocentstore.com |
Pri platbe cez PayPal posielame zásielky iba na adresy s overeným PayPal účtom.
PayPal konto neslúži ako e-mail na komunikáciu. Platby, prosím, uhrádzajte na PayPal konto až po tom, ako vám oznámime konkrétne detaily o platbe k vašej objednávke. Ďakujeme.
Aká je bezpečnosť pri platení?
Platby platobnou kartou prebiehajú cez zabezpečené rozhranie certifikovanej spoločnosti GPWebPay chránené technológiou 3-D Secure. Technológia 3-D Secure je vyvinutá a podporovaná kartovými spoločnosťami VISA (Verified by VISA) a MasterCard (MasterCard Secure Code). Platby cez PayPal prebiehajú medzi zabezpečnými kontami na stránke PayPal (Secure Payments by PayPal). Nespracúvame žiadne údaje o vašej platobnej karte.
Akú mám garanciu vrátenia peňazí?
Nepoužitý a nepoškodený tovar môžete bezplatne vrátiť do 100 dní a peniaze vám vrátime v plnej výške.Ako si môžem uplatniť zľavový kupón a na ktoré produkty sa vzťahuje?
Kupóny na zľavu si môžete uplatniť vložením kupónu na zľavu v košíku pred dokončením objednávky. Zľavy sa nevzťahujú na vybraný sortiment značiek Apple, GoPro, Harman Kardon, Jawbone, JBL, Michael Kors, Misfit, iHealth, WeSC, Withings a iný vybraný tovar podľa typu kupónu.Aké sú spôsoby doručenia a koľko zaplatím za poštovné?
Poštovné na Slovensko |
||
Objednávky nad 39 € | do 1 prac. dňa | zadarmo |
Kuriérom SPS | do 1 prac. dňa | 1,99 € |
Zásielkovňa.sk - výdajné miesto | do 1 prac. dňa | 1,99 € |
Večerné doručenie kuriérom v Bratislave | 1 deň (17:00 až 21:00) | 2,99 € |
Osobný odber v Košiciach | Po - Pi | zadarmo |
Rozvoz v Košiciach | Po - Pi | 1,99 € |
Poplatok za platbu na dobierku | 1 € |
*Sobotné doručenie kuriérom SPS je možné v týchto vybraných mestách.
Poštovné do Čiech |
||
Kuriérom PPL nad 999 Kč | 1 prac. den | zadarmo |
Kuriérom PPL | 1 prac. den | 79 Kč |
Osobný odber - Zásielkovňa | 1-2 prac. dni | 69 Kč |
Večerné doručenie kuriérom v Prahe | 2 prac. dni | 99 Kč |
Večerné doručenie kuriérom v Ostrave | 2 prac. dni | 99 Kč |
Večerné doručenie kuriérom v Brne | 2 prac. dni | 99 Kč |
Poplatok za platbu na dobierku | 29 Kč |
Môžem sledovať, kde sa nachádza môj balík?
Aktuálny stav zásielok poslaných Slovenskou poštou je možné sledovať na stránke www.posta.sk, pre zásielky cez Zásielkovňu na stránke www.zasielkovna.sk a zásielky poslané kuriérom SPS na stránke www.sps-sro.sk.
Sú poplatky za doručenie konečné?
Áno, všetky uvedené ceny za prepravu sú konečné a neúčtujeme si žiadne ďalšie poplatky za poštovné ani balné.
Môžem poslať balík aj na inú adresu?
Áno, pri vypĺňaní údajov stačí zvoliť "Odoslať na inú adresu doručenia" a vyplniť poštové údaje.
Doručujete objednávky aj do zahraničia?
Áno, momentálne doručujeme do všetkých krajín Európskej únie. Stačí si vybrať zo zoznamu krajín.
Môžem poslať objednávku zo Slovenska aj na zahraničnú adresu?
Áno, pri vypĺňaní údajov stačí vyplniť poštové údaje a vybrať inú krajinu doručenia.
Všeobecné obchodné podmienky a reklamačný poriadok
Na tovar zakúpený v našom internetovom obchode sa vzťahujú Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok.Akú mám záruku na tovar?
Na tovar zakúpený v našom internetovom obchode sa vzťahuje záruka 24 mesiacov, pokiaľ nie je záruka predĺžená.Ako a dokedy môžem vymeniť zakúpený tovar?
Ak nie ste 100% spokojný so zakúpeným tovarom, nepoužitý tovar môžete vrátiť až 100 dní od dátumu zakúpenia tovaru a my vám ho zameníme za iný. V prípade rozdielnych cien tovarov bude vystavená faktúra na vzniknutý cenový rozdiel. Výmena tovaru podlieha Všeobecným obchodným podmienkam a Reklamačnému poriadku. Tovar je nutné vrátiť nepoužitý, v pôvodnom stave, v pôvodnom obale, s kompletným priloženým príslušenstvom, ak bol k nemu dodaný. Pošlite nám ho s kópiou faktúry v pevnom obale, aby sa pri doručení nepoškodil, na adresu:
Innocent Store, s.r.o.
Alvinczyho 18
040 01 Košice
Slovenská republika
Zásielky nám, prosím, neposielajte na dobierku. Reklamácie, výmeny aj vrátenie tovaru môžme riešiť až po prijatí tovaru a riadnom začatí reklamačného konania. Tovar bude po prijatí skontrolovaný a reklamačné konanie bude vyriešené obvykle do 15 pracovných dní.
Ako môžem vrátiť zakúpený tovar?
Ak nakupujete ako spotrebiteľ a nie ste na 100% spokojný so zakúpeným tovarom, môžete do 14 dní v súlade s platnou legislatívou bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy a tovar vrátiť. Zodpovedáte pritom za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom nad rámec potrebný na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. V prípade, ak je tovar kompletný vrátane príslušenstva (ak bolo k nemu dodané), nepoužitý, v pôvodnom stave a v pôvodnom obale, predlžuje predávajúci vyššie uvedenú lehotu na odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru na 100 dní odo dňa prevzatia tovaru. V prípade, ak je tovar kompletný vrátane pôvodného obalu, nepoškodený a nenesie známky používania, predlžuje predávajúci vyššie uvedenú lehotu štrnástich dní na vrátenie tovaru na 100 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Pošlite nám ho s Formulárom na odstúpenie od zmluvy alebo kópiou faktúry a v pevnom obale, aby sa pri doručení nepoškodil, na adresu:
Innocent Store, s.r.o.
Alvinczyho 18
040 01 Košice
Slovenská republika
Zásielky nám, prosím, neposielajte na dobierku. Reklamácie, výmeny aj vrátenie tovaru môžme riešiť až po prijatí tovaru a riadnom začatí reklamačného konania. Tovar bude po prijatí skontrolovaný a peniaze budú vrátené bankovým prevodom na účet, kreditom na platobnú kartu alebo na PayPal.
Postup pri reklamácii, výmene a vrátení tovaru
Na tovar zakúpený v našom internetovom obchode sa vzťahujú Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok. Každý tovar pred odoslaním vizuálne skontrolujeme. Poškodenie alebo nekompletnosť zásielky nám oznámte čo najskôr po doručení.
Každú reklamáciu, prosím, oznámte na zákazníckej podpore e-mailom na adrese ahoj@innocentstore.sk alebo zavolajte na naše telefónne číslo +421 948 660 160.
Pri reklamovaní tovaru je nutné závadu zdokumentovať. Popis a fotky závady nám pošlite na ahoj@innocentstore.sk. Aby sa predišlo poškodeniu pri doručení, tovar dostatočne zabaľte. Pošlite nám ho s Reklamačným formulárom spolu so záručným listom, alebo s kópiou faktúry, ktorá zároveň slúži ako záručný list na adresu:
Innocent Store, s.r.o.
Alvinczyho 18
040 01 Košice
Slovenská republika
Zásielky nám, prosím, neposielajte na dobierku. Reklamácie, výmeny aj vrátenie tovaru môžme riešiť až po prijatí tovaru. Tovar bude po prijatí skontrolovaný a reklamačné konanie bude vyriešené obvykle do 15 pracovných dní. Priebeh reklamácie môžete sledovať vo svojom konte v záložke Reklamácie. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Odstúpenie od zmluvy
Presný postup a podmienky odstúpenia od zmluvy nájdete v sekcii Odsúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru.